Homita - T.O.P.開咗啦! 旺角又有新Food Court
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


T.O.P.開咗啦! 旺角又有新Food Court
吃 Dining  |  by Y小編  |  5 years ago   

今日窮人食家唔係同大家用50蚊搵食啦,而係黎到窮人聖地Food Court睇下有咩好食。今次我地就去咗旺角新開嘅商場T.O.P.,聽聞佢Food Court比朗豪坊少人,價錢都唔算貴,就等我地睇下係咪真!

T.O.P.嘅Food Court位於商場地下,有6間餐廳,間間都大有來頭,仲集合中西美日港泰美食,真係好吸引!

 

今次我地就試咗人氣最高嘅美式炸雞Popeyes,2件炸雞Set係$48,雞肉好大件,攝哥哥仲以為呢度有大半隻雞份量添!味道都好夠,不過大件嘅雞塊有D位略乾。薯條聞落係扭扭薯條、睇落係普通薯條,食落又幾好味,外皮炸得幾脆身。

2件炸雞Set $48.00

 

然後我地又試咗米芝蓮食府「鴻師傅」嘅叉燒皇煎蛋飯,係觀塘嘅總店「阿鴻小吃」連續5年獲得米芝蓮一星榮譽,每日少量店內即燒嘅叉燒皇係最大賣點!的確佢嘅肉味比普遍叉燒都重,肉質都好新鮮唔會有乾柴嘅感覺。不過調味就唔係好夠,小編當日都聽到有人要求要額外叉燒汁,應該大家都同小編有一樣感覺。

叉燒皇煎蛋飯 $58.00

 

其實小編月尾真係成日會去Food Court食飯,如果你地有好味Food Court推薦,記住inbox話比小編知啊!

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
黃大仙神級花生醬蒸餃 沙縣小吃
Y小編 - 5 years ago
窮人食家 青衣城超親民精緻日式西餐
Yung - 5 years ago
美心西餅「歐式蕎麥麵包系列」打造高纖飲食新概念
Little Peach - 4 years ago
窮人食家 九龍灣新式街市又平又好食
Y小編 - 6 years ago
東海堂日本優質麵包有新作啦! 「和熟」「和軟」新口味登場
Coco - 5 years ago